Letos prostě nebudou

V mailu jsme jednoho pondělního rána našli vzkaz od našeho šéfa. Týkal se reklamních dárků naší firmy. Prý letos žádné nebudou. Pobouřeni byli nejvíce obchodní zástupci firmy, na kterých bylo hlavní břímě – obchodní partneři. Jak se později ukázalo, on to byl od našeho šéfa vlastně velmi dobrý tah. „Obchoďáci“ museli vymyslet eventualitu a tak zážitek místo propisky byl na světě. Dnes je to už celkem běžné, tehdy to ale bylo přelomové.

Džbán s utrženým uchem

Šuplíky byly plné. Tedy na začátku měsíce. Na konci, když přišlo na řadu rozdělování reklamních dárků jednotlivým obchodním zástupcům, aby mohli vyrazit do terénu, je čekala opravdu hodně studená sprcha. Věci v šuplících někam zmizely, tedy většina z nich. Slovo krádež ten den ve firmě vylo nejčastěji skloňovaným slovem a místo obchodních cest začalo důkladné vyšetřování. Nezjistilo se nic. A tak nejspíš mezi námi dodnes pracuje zloděj. Ono se ale stejně jednou ucho utrhne. Už jsme na zloděje totiž připravili past. Už se jen musí chytit.