I lékař chce být viděn

V současné době nejen firmy používají pro své zviditelnění reklamních předmětů. Například je využívají i doktoři, kteří nabízí svým pacientům třeba propisky. Všichni tuto propisku přijmeme a uložíme do kabelky nebo kufříku pro možnou potřebu v budoucnu. Za pár dní o tužce již nevíme. Ale po čase nějaký Váš známí, který potřebuje něco podepsat a my si vzpomeneme na již zapomenutou propisku.

Zviditelnění skoro zdarma

A takto se šíří jméno například doktora nebo podniku. Známí se podívá na psací potřebu a vidí nějaké jméno. Většinou se zeptá, kdo to je a co dělá. Jelikož právě Vy navštěvujete zmíněného lékaře, tak ho samozřejmě pochválíte. A je docela dobře možné, že se k danému odborníkovi objedná po dobrých referencích od Vás a kde i lékař rozdává dárky.


</div>


            <div class=
I lékař chce být viděn
5 (100%)1

</div>

<div class=

Štítky: